Rejestracja drama-online

ZAMKNIĘTA

Zarejestrowany Użytkowniku!
Aby nie stracić konta,
po zalogowaniu PRZECZYTAJ REGULAMIN!

FORMULARZ LOGOWANIA
DLA ZAAKCEPTOWANYCH KONT
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

AKTUALNOŚCI

1. Regulamin i wytyczne:

  • Regulamin dostępny jest tylko dla zalogowanych Użytkowników.
  • Wytyczne do Rejestracji – w dniu otwartej rejestracji.
  • Strona została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o komputerach — dlatego na telefonach i tabletach może zdarzyć się, że coś nie zadziała prawidłowo lub będzie działać kapryśnie. 📱➡️💻 To nie błąd, to… charakter strony 😉

2. Reset hasła:
Mamy chwilowy problem techniczny z resetem haseł. Spróbuj kliknąć “Nie pamiętam hasła”, jeśli nie działa to:

  • Napisz do nas maila z tematem: RESET HASŁA
  • W treści podaj: adres e-mail i nazwę użytkownika
    Wyślemy Ci link do resetu.

3. Zaległe rejestracje:

  • 90% zaległych rejestracji zostało już rozpatrzonych (nie dotyczy września 2025).
    Jednak z powodu nagłej sytuacji zdrowotnej osoby zajmującej się rejestracjami, niektóre konta wciąż czekają na przejrzenie.
  • Prosimy o cierpliwość – wszystkie zaległe rejestracje zostaną rozpatrzone.
  • ⚠️ Ważne: podczas nowego terminu otwartej rejestracji nie zakładaj nowego konta, bo odrzucimy wtedy oba konta. Żeby sprawdzić czy Twoje konto oczekuje na weryfikację, należy W DNIU OTWARTEJ REJESTRACJI wpisać swój adres e-mail, na który zakładałeś poprzednim razem konto, w pole do rejestracji (nie logowania) i zobaczyć czy nie pojawi się komunikat “adres e-mail zajęty” czy jakoś tak ^^ 
  • Jeśli nie chcesz dłużej czekać, napisz do nas maila z prośbą o usunięcie rejestracji.

4. Nowa data Otwartej Rejestracji:

  • Pojawi się powyżej na stronie długi czas przed nią.
  • Prosimy: nie pytajcie nas, kiedy będzie można się zarejestrować – nie przyspieszymy tego nawet jeśli zaczniecie tańczyć wokół komputera – tak, sprawdziliśmy to eksperymentalnie 😅

MASZ JUŻ U NAS KONTO, ALE MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM?

1. Przypominamy: KAŻDY, kto miał konto przed majem 2023, stracił je podczas czyszczenia zasobów strony. Nie płaczmy nad tym, czasem trzeba zrobić porządki 😉

2. Jeśli jesteś Użytkownikiem z zaakceptowanym kontem, a logowanie nie działa, spróbuj po kolei:

  • Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie (tę, na którą zakładałeś konto). Może e-mail od nas o ewentualnej blokadzie lub usunięciu konta wpadł do SPAMu lub do innego podfolderu w poczcie. Pamiętaj, że jeśli nie zaglądałeś na swoją pocztę dłużej niż 30 dni, a nasza wiadomość wpadła Ci do SPAMu, to wiedz, że e-mail w SPAMie po 30 dniach zniknął, zanim zdążyłeś go przeczytać. Twoja poczta też ma swoje humory 😅 Dlatego prosiliśmy, by podawać przy rejestracji e-mail, z którego korzystasz i sprawdzasz wszystkie foldery w tym SPAM.

     

  • Pomyśl, czy nie korzystałeś z VPN, Proxy lub czy zapoznałeś się z Regulaminem, Sprawami Technicznymi i Przewodnikiem po drama-online – Twoje konto mogło zostać usunięte i tu kończą się wytyczne do ponownego zalogowania. Zapraszamy do nowej rejestracji w kolejnym dniu otwartej Rejestracji.

     

  • Konto zostało usunięte? Przeczytaj kolejny dział “PRZED CHWILĄ OGLĄDAŁEŚ I NAGLE NIE MOŻESZ?”


3. Jeśli jesteś pewny, że znasz nasz Regulamin a także Przewodnik po drama-online i go zaakceptowałeś, zrób to:

  • Wyczyść ciasteczka w przeglądarce 🍪
  • Zmień przeglądarkę na inną (czasem jedna się buntuje)
  • Upewnij się, że wpisujesz dobre hasło 🔑
  • Spróbuj zalogować się używając adresu e-mail, a nie loginu
  • Jeśli przebywasz poza Polską i masz problem z logowaniem, napisz do nas – pomożemy

Uwaga techniczna:

  • Jeśli nie pamiętasz hasła lub loginu i po 5 próbach logowania się nie uda – konto zostaje chwilowo zablokowane. To nasz sposób na ochronę przed botami i hakerami. 🤖

  • Nowi Użytkownicy: jeśli zapomniałeś hasła, kliknij „nie pamiętam hasła”. Na telefonie czasem nie działa – spróbuj na komputerze.

  • Wprowadziliśmy dodatkową ochronę przy logowaniu, co może powodować problemy, szczególnie na telefonach i tabletach. Nie panikuj!
    – Wyczyść ciasteczka lub wejdź przez wyszukiwarkę (np. Google i wpisz „drama-online.pl”) – powinno od razu pokazać na górze naszą stronę i aktualności z formularzem do logowania.

Pamiętaj: to nie my blokujemy logowanie, tylko Twoja przeglądarka czasem robi sceny.
Wykonaj powyższe kroki, a logowanie pójdzie gładko  😉

PRZED CHWILĄ OGLĄDAŁEŚ I NAGLE NIE MOŻESZ?

1. Użytkowniku, zanim wpadniesz w panikę: sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie (tę, na którą zakładałeś konto). Może e-mail od nas o ewentualnej blokadzie lub usunięciu konta wpadł do SPAMu lub do innego podfolderu w poczcie. Pamiętaj, że jeśli nie zaglądałeś na swoją pocztę dłużej niż 30 dni, a nasza wiadomość wpadła Ci do SPAMu, to wiedz, że e-mail w SPAMie po 30 dniach zniknął, zanim zdążyłeś go przeczytać. Twoja poczta też ma swoje humory 😅

2. Jeśli Twoje konto zostało zablokowane (nie mylić z 5 nieudanymi próbami logowania) lub usunięte, najprawdopodobniej stało się tak dlatego, że:

  • Nie przeczytałeś Regulaminu i Przewodnika po drama-online w wyznaczonym czasie (i to nie jest pomyłka),

  • Nagminnie łamałeś Regulamin, np. w komentarzach (bo nie przeczytałeś Regulaminu),

  • Używałeś VPN lub Proxy 

Blokady dotyczą przede wszystkim Użytkowników, którzy są z nami od 2023–2024 i mimo braku przeczytania Regulaminu, dotychczas nie złamali żadnej zasady. Reszta kont z 2025 roku  jest usuwana bez wcześniejszej blokady, taka drama bez zwiastuna, niestety (byliście ostrzegani w kilku miejscach)

3. Co oznacza zablokowane konto?

  • Pojawi się komunikat, że konto jest wyłączone. Nie oznacza to, że konto zostało usunięte.
    Chcesz wrócić do dram? Napisz do nas maila z prośbą o odblokowanie, deklaracją, że przeczytasz bardzo dokładnie Regulamin i będziesz go respektować.
  • Pamiętaj: blokada nastąpiła z Twojej winy/ignorancji, a miałeś sporo czasu, by przeczytać Regulamin.
  • Jeśli natomiast nie zamierzasz szanować zasad, możesz poprosić o usunięcie konta – szybko i bezboleśnie.
  • Konta, które pozostaną zablokowane dłużej niż miesiąc i pozostaną bez kontaktu, zostaną usunięte.

4. Co, jeśli konto zostało usunięte?

  • Jeśli nie zalogowałeś się ani nie przeczytałeś Regulaminu w wyznaczonym czasie, pretensje nie pomogą. Ponowne założenie konta nie będzie możliwe dla osób próbujących obwiniać nas za swoje niedopatrzenie.
  • Przypominamy też: wszystkie konta i to bez wyjątku z lat 09.2013 – 05.2023 zostały bezpowrotnie usunięte, o czym informowaliśmy na ponad pół roku przed czystkami.
  • Nie martw się, możesz założyć konto na ten sam e-mail podczas najbliższej otwartej Rejestracji. 🎉
  • Obecnie usuwamy konta osób, które:

    • nie zalogowały się od akceptacji konta ani razu w wyznaczonym czasie,
    • lub zalogowały się, ale nie przeczytały Regulaminu i Przewodnika po drama-online w wyznaczonym czasie (tu nie ma pomyłki 😉).

       

    Wszystkie informacje o terminie pierwszego logowania i czasie na zapoznanie się z Regulaminem były wysyłane mailem przy akceptacji konta i opisane podczas rejestracji. Dlatego prosiliśmy, by podawać przy rejestracji e-mail, z którego korzystasz i sprawdzasz wszystkie foldery w tym SPAM.

REJESTRACJA ZOSTAŁA ODRZUCONA?

1. Użytkowniku!
Jeśli Twoja rejestracja została odrzucona, sprawdź pocztę – wszystkie foldery w tym SPAM, bo czasem nasze maile też lubią się chować 📬

2. Przy zakładaniu konta zobowiązałeś się przeczytać wytyczne do Rejestracji. Jeśli tego nie zrobiłeś i:

  • zignorowałeś wytyczne,

  • użyłeś w nazwie liczb, znaków specjalnych albo przedłużyłeś ostatnie litery (np. „Olaa” zamiast „Ola”),

  • albo wybrałeś jedno ze słówek zakazanych typu „drama”, „xyz” itp.

…to Twoje konto zostało odrzucone. 🚫

3. Nie ma możliwości wcześniejszego zakładania konta przed następną otwartą rejestracją, więc nie pisz do nas z tym pytaniem – nie odpiszemy. Cierpliwości, następnym razem się uda! 😉

KONTAKT

Napisz do nas, jeśli naprawdę musisz — ale upewnij się, że:

  • podałeś e-mail na którego było zakładane konto (adres, z którego wysyłasz maila nie zawsze jest tym, który był podany przy rejestracji)
  • podałeś login (nazwę Użytkownika)
  • opisałeś DOKŁADNIE problem
  • i że odpowiedzi nie ma już powyżej lub jeśli jesteś z nami od dawna i masz konto, to że nie ma jej w Regulaminie, Sprawach Technicznych lub Przewodniku po drama-online (bo jeśli jest, wyślemy Ci mentalnego facepalma, ale na pewno nie odpiszemy na Twoją wiadomość).
  • Nie odpiszemy jeśli napiszesz do nas w sprawie rejestracji poza wyznaczonym terminem lub pytaniem kiedy będzie następna rejestracja lub z pytaniem o akceptację ostatnio rejestrowanego konta, które czeka na weryfikację. W takim przypadku prosimy o napisanie maila tylko w celu usunięcia rejestracji.
  • Kontakt z nami: preferowany poprzez zakładkę KONTAKT (najszybciej) lub napisz na pomoc@drama-online.pl (tu trzeba poczekać dłużej na odpowiedź). Zanim napiszesz przeczytaj aktualności powyżej!
  • NIE ODPISUJEMY NA MAILE W DNIACH 23.12-27.12.2025!!!