Rejestracja drama-online

ZAMKNIĘTA

FORMULARZ LOGOWANIA
DLA ZAREJESTROWANYCH UŻYTKOWNIKÓW

Zarejestrowany Użytkowniku!
Aby nie stracić konta,
po zalogowaniu PRZECZYTAJ REGULAMIN!

AKTUALNOŚCI:

Regulamin dostępny jest wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników, a wytyczne do Rejestracji w dniu otwartej rejestracji.

1. Usuwamy obecnie zaakceptowane konta osób, które zarejestrowały się w 2023 oraz w 2024 roku i :
– nie zalogowały się do tego czasu ani razu
– lub zalogowały się przed 2025 rokiem i nie zapoznały się z Regulaminem

2. Blokujemy obecnie zaakceptowane konta osób, które zarejestrowały się w 2023 oraz w 2024 roku i :
– logowały się w tym roku, ale nie zapoznały się dotąd z Regulaminem i nie ma tu pomyłki.

3. Uwaga! 90% zaległych rejestracji zostało już rozpatrzonych, jednak z powodu nagłej poważnej sytuacji zdrowotnej, osoby zajmującej się rejestracjami, konta z poprzedniej Rejestracji, nadal czekają na przejrzenie. Prosimy o cierpliwość i z góry dziękujemy za zrozumienie. Wszystkie zaległe rejestracje będą rozpatrzone, prosimy w nowym terminie otwartej Rejestracji nie zakładać nowego konta, bo odrzucimy wtedy oba. Osoby, które nie chcą już dłużej czekać, proszone są o napisanie do nas maila z prośbą o usunięcie rejestracji. 

MASZ JUŻ U NAS KONTO, ALE MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM?

1. Przypominamy, że KAŻDY Użytkownik, który miał u nas konto założone przed majem 2023 utracił je w związku z czyszczeniem zasobów strony. 

2. Jeśli jesteś Użytkownikiem z zaakceptowanym kontem:
wyczyść ciasteczka z przeglądarki
– zmień przeglądarkę na inną 
– upewnij się, że wpisujesz dobre hasło
– upewnij się, że nie korzystasz z VPN lub Proxy

spróbuj zalogować się używając podanego przy rejestracji maila a nie loginu
zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem, Sprawami Technicznymi i przewodnikiem po drama-online (jeśli nie, oznacza to, że Twoje konto zostało zablokowane, sprawdź SPAM)
– jeśli mieszkasz na stałe poza Polską i masz problem z zalogowaniem się, napisz do nas

UWAGA! Jeśli nie pamiętasz hasła i/lub loginu i nie zastosujesz się do powyższych wytycznych, to po 5 nieudanych próbach logowania, konto zostanie chwilowo zablokowane na 24 godziny. To przymusowa ochrona przed złośliwymi botami i próbami włamań na naszą stronę.

3. Wprowadzamy dodatkową ochronę przy logowaniu się i może to powodować odrzucenie logowania, głównie na telefonach i tabletach. Prosimy nie panikować. W takiej sytuacji należy zastosować się do punktu 2 lub wejść na naszą stronę przez wpisanie w wyszukiwarkę np. google, hasła drama-online (powinniśmy być jako pierwsi, przekieruje Was na stronę z napisem “Witajcie na drama-online” i formularzem do logowania). Od razu informujemy, że to nie my blokujemy możliwość logowania, a przeglądarka, z której korzystacie, bo np. złapie IP, które było przejęte przez tzw. bota. Wykonajcie któreś z powyższych rozwiązań a na pewno będziecie mogli się zalogować 🙂

AKTYWNE KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE LUB USUNIĘTE?

W przypadku blokady lub usunięcia konta otrzymasz e-mail na adres, na który założyłeś u nas konto – sprawdź SPAM.

4. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało zablokowane (nie dotyczy 5 prób logowania) lub usunięte, to znaczy, że:
– nie przeczytałeś nadal Regulaminu i nie zastosowałeś się do jego wytycznych 
– lub nagminnie łamałeś Regulamin, np. w komentarzach (bo nie przeczytałeś Regulaminu)

Czytanie Regulaminu to nie jest nasz wymysł, czy “kara”. Jeśli będziecie wiedzieć jak poruszać się po stronie, to dla nas to mniej pracy i tracenia czasu na rozwiązywanie problemów, na które znajdziecie odpowiedzi w Regulaminie i jego wytycznych, a to oznacza, że nadal będziemy istnieć. Zakładając konto zobowiązałeś się do zapoznania się z Regulaminem w wyznaczonym czasie w celu zachowania konta. 

Zablokowane (wyłączone) konto nie oznacza, że konto jest usunięte. Jeśli konto zostało zablokowane (a nie usunięte) i chcesz dalej być z nami (i przeczytać wreszcie Regulamin) napisz do nas maila w celu wyjaśnienia sytuacji (pamiętaj tylko, że blokada nastąpiła z Twojej winy/ignorancji). Miałeś sporo czasu darmowego korzystania z naszej pracy na to, by zapoznać się z Regulaminem. Jeśli natomiast nie masz zamiaru być szanującym nasze zasady członkiem społeczności dramomaniaków i nie chcesz przeczytać Regulaminu, napisz do nas maila z prośbą o usunięcie konta.

Wszystkie zablokowane konta, na które nie zareagujecie pisząc do nas do końca września 2025, zostaną usunięte 1 października.

5. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało usunięte, bo nie zalogowałeś się od ponad 5 miesięcy i nie zapoznałeś się z Regulaminem, by zachować konto i napiszesz do nas maila z pretensjami, to ponowne założenie konta nie będzie dla takich osób możliwe. Miałeś Użytkowniku czas, by zaakceptować Regulamin i jego wytyczne, zapoznać się z informacjami o usuwaniu kont, czy aktualnościami na stronie głównej. 

5a. Przypominamy, że konta założone w latach 09.2013 – 05.2023 nie istnieją i należy na nowo się zarejestrować. Możesz zarejestrować się na ten sam e-mail w dniu otwartej Rejestracji. 

REJESTRACJA ZOSTAŁA ODRZUCONA?

6. Zakładając konto zobowiązałeś się do przeczytania wytycznych do Rejestracji.
Jeśli tego nie zrobiłeś (zignorowałeś/olałeś wytyczne) i założyłeś konto z nazwą, w której znalazły się liczby, znaki specjalne, przedłużenie ostatnich liter (np. Olaa) lub nazwą było jedno z zakazanych słów np. drama, xyz itp. to Twoje konto zostało odrzucone i nie ma możliwości założenia konta ponownie wcześniej niż w następnej otwartej rejestracji w 2026 roku, dlatego nie pisz do nas, bo na maile osób z odrzuconą rejestracją nie odpiszemy. 

7. Pamiętaj, że NIE ODPISZEMY NA TWOJEGO MAILA JEŚLI:

a) nie podasz w wiadomości:

  • swojego e-maila na którego było zakładane konto (adres, z którego wysyłasz maila nie zawsze jest tym, który był podany przy rejestracji)
  • loginu (nazwy Użytkownika)
  • nie opiszesz dokładnie problemu (w tym kiedy było mniej więcej ostatnie wejście na stronę)

bnie chciało Ci się przeczytać powyższej treści (co oznacza, że jeśli odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się powyżej, nie odpiszemy na Twojego maila)

c)  jesteś zarejestrowanym i zalogowanym Użytkownikiem (nie masz problemu z logowaniem), a odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się już w Regulaminie, Sprawach Technicznych lub Przewodniku po drama-online

d) napiszesz do nas w sprawie rejestracji poza wyznaczonym terminem

e) napiszesz do nas z pytaniem o akceptację ostatnio rejestrowanego konta (osoby, które nie zapoznały się na etapie rejestracji z całą wymaganą treścią wytycznych i nie chcą czekać na akceptację, proszone są o napisanie do nas maila z prośbą o usunięcie rejestracji). 

Wejdź w menu w zakładkę KONTAKT lub napisz na pomoc@drama-online.pl