MASZ JUŻ U NAS KONTO, ALE MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM?
Przypominamy, że KAŻDY Użytkownik, który miał u nas konto założone przed majem 2023 utracił je w związku z czyszczeniem zasobów strony.Jeśli jesteś Użytkownikiem z zaakceptowanym kontem:
- wyczyść ciasteczka z przeglądarki
- zmień przeglądarkę na inną
- upewnij się, że wpisujesz dobre hasło
- upewnij się, że nie korzystasz z VPN lub Proxy
- spróbuj zalogować się używając podanego przy rejestracji maila a nie loginu
- zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem, Sprawami Technicznymi i przewodnikiem po drama-online (jeśli nie, oznacza to, że Twoje konto zostało zablokowane, sprawdź SPAM)
- jeśli mieszkasz na stałe poza Polską i masz problem z zalogowaniem się, napisz do nas
- UWAGA! Jeśli nie pamiętasz hasła i/lub loginu i nie zastosujesz się do powyższych wytycznych, to po 5 nieudanych próbach logowania, konto zostanie chwilowo zablokowane na 24 godziny. To przymusowa ochrona przed złośliwymi botami i próbami włamań na naszą stronę.
- Wprowadzamy dodatkową ochronę przy logowaniu się i może to powodować odrzucenie logowania, głównie na telefonach i tabletach. Prosimy nie panikować. W takiej sytuacji należy zastosować się do punktu 2 lub wejść na naszą stronę przez wpisanie w wyszukiwarkę np. google, hasła drama-online (powinniśmy być jako pierwsi, przekieruje Was na stronę z napisem “Witajcie na drama-online” i formularzem do logowania). Od razu informujemy, że to nie my blokujemy możliwość logowania, a przeglądarka, z której korzystacie, bo np. złapie IP, które było przejęte przez tzw. bota. Wykonajcie któreś z powyższych rozwiązań a na pewno będziecie mogli się zalogować

AKTYWNE KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE LUB USUNIĘTE?
W przypadku blokady lub usunięcia konta otrzymasz e-mail na adres, na który założyłeś u nas konto – sprawdź SPAM.Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało zablokowane (nie dotyczy 5 prób logowania) lub usunięte, to znaczy, że:
- nie przeczytałeś nadal Regulaminu i nie zastosowałeś się do jego wytycznych
- lub nagminnie łamałeś Regulamin, np. w komentarzach (bo nie przeczytałeś Regulaminu)
- Czytanie Regulaminu to nie jest nasz wymysł, czy “kara”. Jeśli będziecie wiedzieć jak poruszać się po stronie, to dla nas to mniej pracy i tracenia czasu na rozwiązywanie problemów, na które znajdziecie odpowiedzi w Regulaminie i jego wytycznych, a to oznacza, że nadal będziemy istnieć. Zakładając konto zobowiązałeś się do zapoznania się z Regulaminem w wyznaczonym czasie w celu zachowania konta.
- Zablokowane (wyłączone) konto nie oznacza, że konto jest usunięte. Jeśli konto zostało zablokowane (a nie usunięte) i chcesz dalej być z nami (i przeczytać wreszcie Regulamin) napisz do nas maila w celu wyjaśnienia sytuacji (pamiętaj tylko, że blokada nastąpiła z Twojej winy/ignorancji). Miałeś sporo czasu darmowego korzystania z naszej pracy na to, by zapoznać się z Regulaminem. Jeśli natomiast nie masz zamiaru być szanującym nasze zasady członkiem społeczności dramomaniaków i nie chcesz przeczytać Regulaminu, napisz do nas maila z prośbą o usunięcie konta.
- Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało usunięte, bo nie zalogowałeś się od ponad 5 miesięcy i nie zapoznałeś się z Regulaminem, by zachować konto i napiszesz do nas maila z pretensjami, to ponowne założenie konta nie będzie dla takich osób możliwe. Miałeś Użytkowniku czas, by zaakceptować Regulamin i jego wytyczne, zapoznać się z informacjami o usuwaniu kont, czy aktualnościami na stronie głównej.
- Przypominamy, że konta założone w latach 09.2013 – 05.2023 nie istnieją i należy na nowo się zarejestrować. Możesz zarejestrować się na ten sam e-mail w dniu otwartej Rejestracji.
REJESTRACJA ZOSTAŁA ODRZUCONA?
- Zakładając konto zobowiązałeś się do przeczytania wytycznych do Rejestracji.
Jeśli tego nie zrobiłeś (zignorowałeś/olałeś wytyczne) i założyłeś konto z nazwą, w której znalazły się liczby, znaki specjalne, przedłużenie ostatnich liter (np. Olaa) lub nazwą było jedno z zakazanych słów np. drama, xyz itp. to Twoje konto zostało odrzucone - nie ma możliwości założenia konta ponownie wcześniej niż w następnej otwartej rejestracji, dlatego nie pisz do nas, bo na maile osób z odrzuconą rejestracją nie odpiszemy.
KONTAKT
NIE ODPISZEMY NA TWOJEGO MAILA JEŚLI:- nie podasz w wiadomości: swojego e-maila na którego było zakładane konto (adres, z którego wysyłasz maila nie zawsze jest tym, który był podany przy rejestracji)
- nie podasz w wiadomości: loginu (nazwy Użytkownika)
- nie opiszesz dokładnie problemu (w tym kiedy było mniej więcej ostatnie wejście na stronę
- jesteś zarejestrowanym i zalogowanym Użytkownikiem (nie masz problemu z logowaniem), a odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się już w Regulaminie, Sprawach Technicznych lub Przewodniku po drama-online
- napiszesz do nas w sprawie rejestracji poza wyznaczonym terminem
- napiszesz do nas z pytaniem o akceptację ostatnio rejestrowanego konta (osoby, które nie zapoznały się na etapie rejestracji z całą wymaganą treścią wytycznych i nie chcą czekać na akceptację, proszone są o napisanie do nas maila z prośbą o usunięcie rejestracji).
- Kontakt z nami: poprzez zakładkę KONTAKT (najszybciej) lub napisz na pomoc@drama-online.pl