Rejestracja drama-online

ZAMKNIĘTA

OTWARCIE REJESTRACJI:
15 WRZEŚNIA 2025, godz. 10:00
ZAMKNIĘCIE REJESTRACJI:
15 WRZEŚNIA 2025, godz. 20:00

Uwaga! Wystąpiły problemy techniczne przy przeglądzie kont zarejestrowanych 15 października dlatego około 100 kont nadal czeka na akceptację. Jak tylko naprawimy problem, od razu ruszymy do przeglądania zgłoszeń. Przepraszamy za opóźnienie. 

MASZ JUŻ U NAS KONTO, ALE MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM?

1. Przypominamy, że KAŻDY Użytkownik, który miał u nas konto założone przed majem 2023 utracił je w związku z czyszczeniem zasobów strony. Każdy je stracił i musi na nowo się rejestrować.

2. Jeśli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem (masz konto założone po 3 maja 2023 r.), a masz problem z logowaniem:
– wyczyść ciasteczka z przeglądarki 
– zmień przeglądarkę na inną i spróbuj się zalogować
– upewnij się, że wpisujesz dobre hasło i zaznaczasz “nie jestem robotem”
spróbuj zalogować się używając podanego przy rejestracji maila a nie loginu
– jeśli to wszystko nie pomoże lub nie pamiętasz hasła, zresetuj je klikając “nie pamiętam hasła”,  nie pisz do nas maila o zmianę hasła dopóki nie spróbujesz wszystkiego co powyżej
– zastanów się czy nie zarejestrowałeś ostatnio nowego konta, po czym przypomniało Ci się, że już jedno masz i się na nie zalogowałeś (to nic innego jak zdublowanie konta i złamanie wytycznych rejestracji, efektem czego jest usunięcie obu kont)
– zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem, Sprawami Technicznymi i przewodnikiem po drama-online

UWAGA! Jeśli nie pamiętasz hasła i/lub loginu i nie zastosujesz się do powyższych wytycznych, to po 5 nieudanych próbach logowania, konto zostanie chwilowo zablokowane na 24 godziny. To przymusowa ochrona przed złośliwymi botami i próbami włamań na naszą stronę. 

KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE LUB USUNIĘTE?

3. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało zablokowane (nie dotyczy 5 prób logowania) lub usunięte, to znaczy, że:
– nie przeczytałeś Regulaminu i nie zastosowałeś się do jego wytycznych 
– nagminnie łamałeś Regulamin, np. w komentarzach (bo… nie przeczytałeś Regulaminu). Możliwe że otrzymałeś od nas upomnienie na maila, które zignorowałeś. Jeśli konto zostało zablokowane napisz do nas w celu wyjaśnienia sytuacji (pamiętaj tylko, że blokada nastąpiła z Twojej winy), a jeśli zostało usunięte, to zapraszamy do ponownej rejestracji w najbliższym terminie
– przeczytałeś Regulamin, ale go złamałeś w sposób rażący, np. obrażając kogoś (to oznacza, że nie możesz już ponownie założyć u nas konta – STOP HEJTEROM!)

Użytkowniku, oto szybki test czy spełniłeś dwa wymogi do zachowania konta:
a) Użytkowniku zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem i WSZYSTKIMI wytycznymi (sprawy techniczne i przewodnik po drama-online) i zadaj sobie pytania:
* czy wiesz, gdzie należy zgłaszać jak coś nie działa?
* czy wiesz, co jest niedozwolone w komentarzach?
* czy wiesz, gdzie na stronie należy szukać informacji, jak coś naprawić?
* czy wiesz, czym różni się strona drama-online od grup fansuberskich?
Jeśli na większość pytań odpowiedź brzmi NIE, to znaczy drogi Użytkowniku, że nie przeczytałeś Regulaminu i jego wytycznych do zachowania konta

b) Użytkowniku zastanów się, czy na pewno skomentowałeś jakikolwiek obejrzany tytuł na drama-online:
* jeśli nie jesteś pewny, co oznacza że nie pamiętasz ani tytułu ani treści komentarza – to zapewne tego nie zrobiłeś, co skutkuje usunięciem konta
* jeśli jesteś pewny, ale nie znasz odpowiedzi na punkt a) – to spełniłeś jeden na dwa wymogi, co skutkuje usunięciem konta. 
Wtyczka strony usuwa konta, gdzie w rubryce komentarze “widzi” 0 lub 1, co oznacza, że spełniony został tylko jeden z dwóch warunków do zachowania konta lub żaden. Nie ma tu mowy o pomyłce.

4. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało usunięte, bo nie zapoznałeś się z Regulaminem i/lub nie zastosowałeś się do dwóch prostych wytycznych, by zachować konto i napiszesz do nas maila z pretensjami, to ponowne założenie konta nie będzie dla takich osób możliwe. W tej chwili usuwane są konta założone od maja 2024 roku, co oznacza, że miałeś Użytkowniku czas, by zaakceptować Regulamin i jego wytyczne, zapoznać się z informacjami o usuwaniu kont, czy aktualnościami.
Tłumaczenie “rzadko wchodzę”, “no przecież regulamin został zaakceptowany” do nas nie trafiają, ponieważ na etapie akceptacji konta, wyraźnie napisane jest w mailu, żeby czym prędzej zapoznać się z Regulaminem, a w samym Regulaminie także wymóg do zachowania konta jest mocno podkreślony. Poza tym na etapie rejestracji i czytania (obowiązkowego) wytycznych do rejestracji, także zostałeś Użytkowniku powiadomiony o usuwaniu kont.

5. Możesz zarejestrować się na ten sam e-mail, ale dostosuj nazwę Użytkownika do wytycznych. Po rejestracji napisz do nas na maila to od razu Ciebie zaakceptujemy bez weryfikacji. Tylko tym razem po zalogowaniu przeczytaj Regulamin i postępuj według jego wytycznych a wszystko będzie dobrze 😉

6. Od 1 maja 2024 usuwamy konta Użytkowników, którzy nie zapoznali się z Regulaminem i jego dwoma wytycznymi, by zachować konto. Nie proście nas o dodatkowe “okienko”  do rejestracji poza wyznaczonymi terminami, bo dostaliście informację o obowiązkowym zapoznaniu się z Regulaminem już na etapie rejestracji, do tego na stronie głównej informacja o usuwaniu kont widnieje od kilku miesięcy. Zapraszamy do rejestracji w wyznaczonym powyżej terminie.

7. Możesz do nas napisać maila na adres: pomoc@drama-online.pl
Pamiętaj jednak, że NIE ODPISZEMY NA TWOJEGO MAILA JEŚLI:

a) nie podasz w wiadomości:

  • swojego e-maila na którego było zakładane konto (adres, z którego wysyłasz maila nie zawsze jest tym, który był podany przy rejestracji)
  • loginu (nazwy Użytkownika)
  • nie opiszesz dokładnie problemu (w tym kiedy było ostatnie wejście na stronę)

bnie chciało Ci się przeczytać powyższej treści (co oznacza, że jeśli odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się powyżej, nie odpiszemy na Twojego maila)

c)  jesteś zarejestrowanym i zalogowanym Użytkownikiem (nie masz problemu z logowaniem), a odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się już w Regulaminie, Sprawach Technicznych lub Przewodniku po drama-online

d) napiszesz do nas w sprawie rejestracji poza wyznaczonym terminem. 

UWAGA! NIE POSIADAMY KONT NA FB, INSTAGRAMIE CZY INNYCH MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH!