UWAGA! NIE POSIADAMY KONT NA FB, INSTAGRAMIE CZY INNYCH MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH!
- JEŚLI CHCESZ SIĘ ZAREJESTROWAĆ (lub Twoja rejestracja została odrzucona), PRZECZYTAJ CAŁĄ CZĘŚĆ A.
TO SPOWODUJE, ŻE REJESTRACJA PRZEJDZIE BEZ PROBLEMÓW I DLA CIEBIE I DLA NAS. JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ I ODRZUCIMY TWOJĄ REJESTRACJĘ, PRETENSJE MOŻESZ MIEĆ TYLKO DO SIEBIE. WYTYCZNE SĄ KONIECZNE, BY STRONA DALEJ ISTNIAŁA.
- JEŚLI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z KONTEM LUB JE USUNIĘTO, PRZECZYTAJ CAŁĄ CZĘŚĆ B.
A
OTWARCIE REJESTRACJI:
15 STYCZNIA 2025, godz. 10:00
ZAMKNIĘCIE REJESTRACJI:
15 STYCZNIA 2025, godz. 20:00
A.1. Użytkowniku, czytasz wytyczne do rejestracji (to nie jest Regulamin). Treść strony i Regulamin, są dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
A.1.a) Jeśli jesteś osobą starszą, schorowaną lub niepełnosprawną (napisz do nas także poza terminem rejestracji), jeśli natomiast masz problem z samodzielną rejestracją lub poruszaniem po stronie (obsługa komputera), napisz do nas na maila podanego w punkcie A.5 w dniu rejestracji podając wszelkie niezbędne do założenia konta dane z punktu A.2.
REJESTRACJA:
A.2. Wytyczne do uzupełnienia pól do rejestracji:
USERNAME/NAZWA: dwa proste wymogi do rejestracji nazwy znajdziesz poniżej w zielonej ramce.
E-MAIL: wpisz JEDEN adres mailowy i poczekaj na akceptację Administratora.
HASŁO: wpisz silne hasło z dużymi i małymi literami (przynajmniej jedna duża litera), znakami specjalnymi np.: !, &, %, #, $ itp.
Zapisz sobie gdzieś hasło lub daj takie aby je pamiętać! Jeśli nie będziesz pamiętać hasła i po akceptacji rejestracji napiszesz do nas z tym problemem, to zajmiemy się nim na samym końcu rejestracji i innych tematów, które ogarniamy na bieżąco, co może potrwać długo…
ZAZNACZ: “nie jestem robotem”, kliknij “zarejestruj” i poczekaj na akceptację.
AKCEPTACJA REJESTRACJI: odbywa się do 14 dni roboczych od dnia rejestracji (w przypadku świąt i wakacji, kont do ponownej weryfikacji lub w przypadku bardzo dużej ilości zgłoszeń, czas oczekiwania może się przedłużyć). W pierwszej kolejności rozpatrywane są rejestracje kont, które zostały założone przez komputery (stacjonarne i laptopy), następnie przez telefony i tablety, a na końcu konta założone zagranicą.
AKCEPTACJA REJESTRACJI
- a) nazwy Użytkownika bez liczb i znaków specjalnych (akceptowana jest kropka pomiędzy dwoma słowami, np. imieniem a nazwiskiem)
- b) im bardziej normalne nazwy i adresy e-mail tym lepiej ^^
ODRZUCENIE REJESTRACJI
- a) nazwy Użytkownika z liczbami, znakami specjalnymi, przedłużeniem liter np. Olaa, Radekk, xx itp.
- b) nazwy Użytkownika zawierające słowa: “drama”, “serial”, “admin”, “abc”, “konto”, “user”, “fan”, “kibel”, “twojastara”, “ble”, “hfg”, “km”, “ghkl”, “ppp”, “nie wiem” itp.
- c) rejestracje przez VPN (wtyczka strony z automatu odrzuca VPN, starajcie się później nie logować przez VPN, bo wtyczka może Was usunąć)
- d) zdublowanie konta: wpisanie innego maila dla tego samego Użytkownika lub zdublowanie swojego istniejącego konta, spowoduje odrzucenie nowej rejestracji i usunięcie już istniejącego konta.
Co oznacza Użytkowniku, że jeśli za pierwszym razem olałeś wytyczne i konto zostało założone np. z liczbami i założysz konto ponownie (w tym samym terminie otwartej rejestracji), ale tym razem już według wytycznych, to nadal jest to zdublowanie konta dla tego samego Użytkownika i obie rejestracje zostaną odrzucone.
Jedynym ratunkiem jest napisanie do nas maila (punkt A.5) w dniu rejestracji, że konto zostało przez Ciebie zdublowane, za co najmocniej przepraszasz i podasz nam obie nazwy i adresy e-mail, wtedy usuniemy tylko to niepoprawne a dobre zostawimy do dalszej weryfikacji. W innej sytuacji – patrz wyżej.
Jeżeli przy rejestracji pokazuje się informacja, że e-mail nie może być użyty lub jest zajęty, oznacza to, że masz już jakieś konto u nas założone. Nie zakładaj nowego, tylko zaloguj się na już istniejące, w przeciwnym razie… patrz wyżej. - e) założenie konta obcej osobie, spowoduje odrzucenie obu rejestracji i/lub usunięciem istniejącego konta. Jeżeli ktoś ma problem z założeniem konta samodzielnie, niech się do nas zgłosi.
- f) Jeśli zakładacie konto sobie i w tym samym czasie mamie, babci, tacie itp. napiszcie do nas maila i poinformujcie o tym podając niezbędne dane (patrz punkt 5), w przeciwnym razie wtyczka strony może potraktować te konta jako duble i odrzuci wszystkie.
A.3. Rejestracja jest darmowa. Kliknij TUTAJ, aby się zarejestrować (link aktywny wyłącznie w wyznaczonym powyżej terminie)
Przykład:
USERNAME/NAZWA: OlaKow, Kwiatuszek, Alusia itp.
E-MAIL: olakowal@xp.pl
HASŁO: WilkIzajec0512! (hasło przykładowe, prosimy go nie używać)
POTWIERDŹ HASŁO: WilkIzajec0512!
NIE JESTEM ROBOTEM
ZAREJESTRUJ SIĘ
I POCZEKAJ NA AKCEPTACJĘ
Użytkowniku, jeśli nie otrzymasz maila z odrzuceniem lub akceptacją w ciągu 14 dni roboczych od dnia rejestracji, to sprawdź spam lub spróbuj się po prostu zalogować i sprawdź, czy konto zostało zaakceptowane. Jeśli nie możesz, to znaczy, że konto zostało odrzucone, a Twoja poczta z niewiadomych przyczyn odrzuciła naszego maila lub są święta/wakacje/potrzebujemy więcej czasu.
A.4. Po akceptacji rejestracji i zalogowaniu maksymalnie do miesiąca od zatwierdzenia konta, prosimy koniecznie zapoznać się z Regulaminem i WSZYSTKIMI jego wytycznymi. W przeciwnym razie konto zostanie usunięte po wyznaczonym w Regulaminie czasie.
A.4.a) Dlaczego naciskamy na zapoznanie się z powyższymi wytycznymi przy Rejestracji i Regulaminem zaraz po pierwszym logowaniu?
Jesteśmy u schyłku sił i tym samym działalności… Przy stronie z doskoku pracują zaledwie 3 osoby (w tym tylko 1 ogarnia rejestracje i całą stronę). Mamy swoje prace, rodziny (w tym dzieci), choroby i czasu do hobbystycznego prowadzenia strony coraz mniej. Nie chcemy zamykać strony, którą stworzyłyśmy ponad 10 lat temu. Dlatego chcemy stworzyć społeczność, która szanuje siebie nawzajem i nasz czas. Zapoznając się z wytycznymi do założenia konta, Twoja rejestracja przejdzie bardzo szybko, bo nie będziemy musiały sprawdzać, czy przypadkiem nie zdublowałeś konta lub nie wpisałeś liczb do nazwy. Natomiast zapoznając się po zalogowaniu z Regulaminem, sami będziecie w stanie poradzić sobie z funkcjonowaniem na stronie i nie będziecie nam zadawać pytań, na które odpowiedzi znajdziecie właśnie w Regulaminie, a to oznacza że my będziemy mogły zająć się wyłącznie dodawaniem dram / filmów i strona będzie dalej funkcjonować 🙂 Naprawdę nie chcemy nikomu usuwać ani rejestracji ani konta, dlatego prosimy o przeczytanie wytycznych przed rejestracją i zaraz po pierwszym zalogowaniu o zapoznanie się z Regulaminem i jego punktami. Wtedy konto będzie dobrze założone i na pewno bezpieczne.
W tym miejscu przypominamy, że oglądanie u nas dram i filmów jest za darmo, my także pracujemy przy stronie za darmo, tłumacze, korektorzy i uploaderzy również nie dostają ani grosza, więc zapoznanie się banalnie prostymi wytycznymi, a potem z Regulaminem, zaakceptowanie go i zostawienie chociaż jednego komentarza pod obejrzaną dramą czy filmem jest naprawdę małą “ceną” za nasz wysiłek.
A.5. Jeśli jesteś osobą starszą, schorowaną lub niepełnosprawną (napisz do nas także poza terminem rejestracji), jeśli natomiast masz problem z samodzielną rejestracją lub poruszaniem po stronie (obsługa komputera), napisz do nas maila w dniu rejestracji informując nas o tym, na adres: pomoc@drama-online.pl
NIE ODPISZEMY NA TWOJEGO MAILA:
- jeśli nie podasz w wiadomości:
- swojego e-maila na którego było zakładane konto (adres, z którego wysyłasz maila nie zawsze jest tym, który był podany przy rejestracji)
- loginu (nazwy Użytkownika)
- nie opiszesz dokładnie problemu (w tym kiedy było ostatnie wejście na stronę)
- jeśli nie zapoznasz się z CAŁĄ treścią (co oznacza, że jeśli odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w treści A lub B, nie odpiszemy na Twojego maila)
- jeśli nie chciało Ci się przeczytać powyższej treści oraz nie zastosowałeś się do dwóch prostych wytycznych do założenia konta i zostało odrzucone za niepoprawną rejestrację (w tym zdublowanie rejestracji). Informujemy także, że pretensje kierowane do nas w mailu za to, że nie przeczytałeś wytycznych nic nie dadzą, bo Twój mail automatycznie trafi do kosza w skrzynce
- jeśli nie jesteś osobą starszą lub niepełnosprawną, która ma prawo mieć problemy z rejestracją, czytaniem ze zrozumieniem czy obsługą komputera
- jeśli jesteś zarejestrowanym i zalogowanym Użytkownikiem, a odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się już w Regulaminie, Sprawach Technicznych lub Przewodniku po drama-online
B
MASZ JUŻ U NAS KONTO, ALE MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM?
B.1. Przypominamy, że KAŻDY Użytkownik, który miał u nas konto założone przed majem 2023 utracił je w związku z czyszczeniem zasobów strony. Każdy je stracił i musi na nowo się rejestrować.
B.2. Jeśli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem (masz konto założone po 3 maja 2023 r.), a masz problem z logowaniem:
– wyczyść ciasteczka z przeglądarki
– zmień przeglądarkę na inną i spróbuj się zalogować
– upewnij się, że wpisujesz dobre hasło i zaznaczasz “nie jestem robotem”
– spróbuj zalogować się używając podanego przy rejestracji maila a nie loginu
– jeśli to wszystko nie pomoże lub nie pamiętasz hasła, zresetuj je klikając “nie pamiętam hasła”, nie pisz do nas maila o zmianę hasła dopóki nie spróbujesz wszystkiego co powyżej
– zastanów się czy nie zarejestrowałeś ostatnio nowego konta, po czym przypomniało Ci się, że już jedno masz i się na nie zalogowałeś (patrz czerwona ramka wyżej)
– zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem i WSZYSTKIMI wytycznymi
UWAGA! Jeśli nie pamiętasz hasła i/lub loginu i nie zastosujesz się do powyższych wytycznych, to po 5 nieudanych próbach logowania, konto zostanie chwilowo zablokowane na 24 godziny. To przymusowa ochrona przed złośliwymi botami i próbami włamań na naszą stronę.
KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE LUB USUNIĘTE?
B.3. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało zablokowane (nie dotyczy 5 prób logowania) lub usunięte, to znaczy, że:
– nie przeczytałeś Regulaminu i nie zastosowałeś się do jego wytycznych (patrz punkt 4)
– nagminnie łamałeś Regulamin, np. w komentarzach (bo… nie przeczytałeś Regulaminu). Możliwe że otrzymałeś od nas upomnienie na maila, które zignorowałeś.Jeśli konto zostało zablokowane napisz do nas w celu wyjaśnienia sytuacji (pamiętaj tylko, że blokada nastąpiła z Twojej winy), a jeśli zostało usunięte, to zapraszamy do ponownej rejestracji w najbliższym terminie
– przeczytałeś Regulamin, ale go złamałeś w sposób rażący, np. obrażając kogoś (to oznacza, że nie możesz już ponownie założyć u nas konta – STOP HEJTEROM!)
Użytkowniku, oto szybki test czy spełniłeś dwa wymogi do zachowania konta:
a) Użytkowniku zastanów się, czy zapoznałeś się z Regulaminem i WSZYSTKIMI wytycznymi (sprawy techniczne i przewodnik po drama-online) i zadaj sobie pytania:
* czy wiesz, gdzie należy zgłaszać jak coś nie działa?
* czy wiesz, co jest niedozwolone w komentarzach?
* czy wiesz, gdzie na stronie należy szukać informacji, jak coś naprawić?
* czy wiesz, czym różni się strona drama-online od grup fansuberskich?
Jeśli na większośc pytań odpowiedź brzmi NIE, to znaczy drogi Użytkowniku, że nie przeczytałeś Regulaminu i jego wytycznych do zachowania konta
b) Użytkowniku zastanów się, czy na pewno skomentowałeś jakikolwiek obejrzany tytuł na drama-online:
* jeśli nie jesteś pewny, co oznacza że nie pamiętasz ani tytułu ani treści komentarza – to zapewne tego nie zrobiłeś, co skutkuje usunięciem konta
* jeśli jesteś pewny, ale nie znasz odpowiedzi na punkt a) – to spełniłeś jeden na dwa wymogi, co skutkuje usunięciem konta
Wtyczka strony usuwa konta, gdzie w rubryce komentarze “widzi” 0 lub 1, co oznacza, że spełniony został tylko jeden z dwóch warunków do zachowania konta lub żaden. Nie ma tu mowy o pomyłce.
B.4. Użytkowniku, jeśli Twoje konto zostało usunięte, bo nie zapoznałeś się z Regulaminem i/lub nie zastosowałeś się do dwóch prostych wytycznych, by zachować konto i napiszesz do nas maila z pretensjami, to ponowne założenie konta nie będzie dla takich osób możliwe. W tej chwili usuwane są konta założone od maja 2024 roku, co oznacza, że miałeś Użytkowniku czas, by zaakceptować Regulamin i jego wytyczne, zapoznać się z informacjami o usuwaniu kont, czy aktualnościami.
Tłumaczenie “rzadko wchodzę”, “no przecież regulamin został zaakceptowany” do nas nie trafiają, ponieważ na etapie akceptacji konta, wyraźnie napisane jest w mailu, żeby czym prędzej zapoznać się z Regulaminem, a w samym Regulaminie także wymóg do zachowania konta jest mocno podkreślony. Poza tym na etapie rejestracji i czytania (obowiązkowego) całej treści tutaj zawartej, także zostałeś Użytkowniku (punkt A.4) powiadomiony o usuwaniu kont.
B.5. Możesz zarejestrować się na ten sam e-mail, ale dostosuj nazwę Użytkownika do powyższych wytycznych. Po rejestracji napisz do nas na maila pomoc@drama-online.pl to od razu Ciebie zaakceptujemy bez weryfikacji. Tylko tym razem po zalogowaniu przeczytaj Regulamin i postępuj według jego wytycznych a wszystko będzie dobrze 😉
B.6. Od 1 maja 2024 usuwamy konta Użytkowników, którzy nie zapoznali się z Regulaminem i jego dwoma wytycznymi, by zachować konto. Nie proście nas o dodatkowe “okienko” do rejestracji poza wyznaczonymi terminami, bo dostaliście informację o obowiązkowym zapoznaniu się z Regulaminem już na etapie rejestracji, do tego na stronie głównej informacja o usuwaniu kont widnieje od kilku miesięcy. Zapraszamy do rejestracji w wyznaczonym powyżej terminie.
Administratorem danych osobowych jest drama-online.pl. Dane nie będą wykorzystywane do żadnych celów marketingowych. Służą wyłącznie do rejestracji na stronie. Baza danych nie będzie nikomu przekazywana.